کرکره برقی سکشنال

دوشنبه 10 بهمن 1401
16:29
دکتر بیوتی

اگر فضای کم و کوچکی در اختیار دارید، باید به دنبال کرکره برقی مناسبی باشید و از این جهت، کرکره برقی سکشنال گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. این کرکره بیشتر برای درب پار‌کینگ خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درها هنگام بستن فضای بسیار کمی نزدیک سقف پارکینگ را اشغال می‌کنند و همچنین سروصدای کمی ایجاد می‌کنند.



کرکره برقی سکشنال چیست؟

درب‌های سکشنال، درب‌هایی کرکره مانند هستند که از پنل‌های موازی تشکیل شده‌اند. این پنل‌ها به وسیله لولاهایی به یکدیگر متصل شده‌اند و جنس لولاها از فولاد است تا تحمل وزن و انرژی حاصل از باز و بسته شدن پنل‌ها را داشته باشد.

این لولاها کمک می‌کند که وقتی درب بسته است پنل‌ها شکل عمودی به خود بگیرند و هنگام باز شدن، با چرخش آن‌ها را به صورت افقی در بیاورند. این درب هنگام بسته شدن به زیر سقف هدایت می‌شود. استفاده از سقف به عنوان فضای جمع کردن کرکره برقی سکشنال باعث می‌شود تا از فضای پارکینگ به بهترین نحو استفاده شود.

مکانیزم کرکره برقی سکشنال

این کرکره‌ها از پنل‌های گالوانیزه ساخته شده‌اند. ارتفاع این پنل‌ها به ابعاد فضای مورد استفاده بستگی دارد. میانگین ضخامت آن‌ها 4 تا 4.5 سانتی متر است. ارتفاع پنل‌ها بین 42 تا 62 سانتی متر می‌باشد. کرکره برقی سکشنال دارای فنرهای متعادل کننده قوی است که به کاهش فشار اضافی کمک می‌کند.

همچنین وزن پنل‌ها را تعدیل می‌کند و دارای موتورهای قدرتمند و استاندارد می‌باشد. از ریل‌های نگهدارنده و همچنین چرخ‌های ضدسایش استفاده می‌کند که باعث کاهش سایش کرکره‌ها و افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. الکترونیکی این کرکره ها معمولا جعبه ای هستند و با حرکت زیاد خراب نمی‌شوند و همچنین حرکت و سرعت بالایی دارند.

انواع کرکره برقی سکشنال

درب پارکینگی زیر سقفی با توجه به موقعیت و نوع کاربرد آن می‌تواند متفاوت باشد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

درب سکشنال زیر سقفی برای منازل مسکونی

این نوع کرکره برقی سکشنال به دو صورت 90 درجه و زاویه‌دار نصب می‌گردد. موتور این درب‌ها به صورت کشنده می‌باشد. پنل کرکره برقی سکشنال به دلیل اینکه در ظاهر کار وجود دارد علاوه بر امنیت باید از زیبایی و نمای خوبی هم برخوردار باشد.

درب سکشنال صنعتی

این درب پارکینگ زیر سقفی برای ورودی سوله‌ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب‌های پارکینگی، از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار می‌باشند به همین دلیل تنوع در طرح و رنگ‌شان محدودتر است. درب‌های صنعتی سکشنال به سه روش عمودبازشو، 90 درجه و زاویه‌دار نصب می‌شوند. این درب‌ها به دلیل اینکه تمام فضای ورودی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند باعث ورود ماشین بار به داخل و تخلیه راحت آن می‌شوند.

مزایای کرکره برقی سکشنال

استفاده از درب‌های سکشنال به دلیل حرکت عمودی و بهره‌گیری از بلبرینگهای باکیفیت، حرکت آرامی دارد و هیچ‌گونه صدایی ایجاد نمی‌کند. درب زیر سقفی نوعی عایق صوتی و حرارتی نیز محسوب می‌شود. این کرکره‌ها به دلیل حرکت عمودی، فضای بسیار کمی از پارکینگ را اشغال می‌کنند و جهت باز و بسته شدن از فضای سقف استفاده می‌شود. این نوع درب این امکان را برای ساکنین فراهم می‌کند که ماشین خود را نزدیک به درب پارک کنند.

درب سکشنال دارای قابلیت ضد سقوط می‌باشد، یعنی در شرایطی که کابل‌ها و فنرها عمل نکنند، از سقوط درب جلوگیری می‌شود. کرکره برقی سکشنال کاملا ضد سرقت می‌باشد و هیچ فضایی ندارد که سارق بتواند با استفاده از دیلم آن را باز کند.

از دیگر مزایای این کرکره‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ظاهر زیبا و قابلیت هماهنگی با نمای ساختمان

· امکان نصب در و پنجره روی آن

· مقاوم در برابر انواع شرایط آب‌وهوایی

· حرکت نرم و بی‌سروصدا

· امنیت بالا در برابر سارقین

· دارای سنسور حرکتی حین برخورد با موانع و کاهش سرعت

قیمت کرکره برقی پارکینگ

عوامل موثر بر تعیین قیمت کرکره اتوماتیک به صورت زیر است:

· عرض کار: هر چه عرض کرکره بیشتر باشد، به نسبت تیغه‌ها عریض‌تر شده و قیمت کرکره برقی پارکینگ بیشتر می‌شود.

· ارتفاع کرکره: هرچه ارتفاع کرکره برقی بیشتر باشد، به نسبت تعداد تیغه‌ها بیشتر و در نتیجه قیمت کرکره برقی پارکینگ بیشتر خواهد شد.

· نوع تیغه: هرچه کیفیت تیغه‌های مصرفی بیشتر باشد، به طبع قیمت کرکره برقی پارکینگ نیز افزایش می‌یابد.

· رنگ: بعضی از رنگ‌ها در مقابل رطوبت، دما و شست‌وشو مقاوم‌تر هستند. این رنگ‌ها علاوه بر افزایش زیبایی سبب دوام و بیشتر شدن طول عمر کرکره می‌شوند.

· جنس کرکره: انتخاب کرکره متناسب با شرایط آب‌وهوایی و نوع کاربری تا حد زیادی در طول عمر و نحوه عملکرد کرکره برقی تأثیرگذار خواهد بود.


https://matinhooshmand.com/electric-shutter-price/


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]