بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی

يکشنبه 9 بهمن 1401
19:02
دکتر بیوتی

چاپ جعبه امروزه یکی از بهترین فعالیت برای فروش محصول محصوب می شود. استفاده از چاپ جعبه تهران می تواند در بازاریابی محصول و رشد کسب کار شما موثر بوده و در این بار می توانید از چند عوامل مهم در این حوضه بهره گرفته تا شغل خود را به سود انبوهی برسانید.

چاپ جعبه در گذشته خیلی کاربردی نبوده و فقط برای حفظ امنیت محصول طراحی شده و اصلا به ظاهر چاپ جعبه اهمیتی داده نشده بود. امروزه با توجه به اهمیت بالای چاپ جعبه موجب شده تا اغلب صاحبان کسب و کار ها اهمیت بیشتری به این بخش از کسب و کار خود بدهند.

مهم ترین نوع چاپ جعبه تهران

فعالیت چاپ بر روی خیلی از شئ ها در حال انجام شدن است اما یکی از مهم ترین مدل های چاپ جعبه، می توان اشاره کرد به چاپ جعبه مقوایی، چاپ جعبه لمینتی و چاپ جعبه گلاسه که از انواع مختلفی نیز برخوردار می باشد. در این باره می توان چند مورد از انواع چاپ جعبه مقوایی را ذکر کنیم

چاپ جعبه مقوایی

مقوا ایندربرد

برخی از مقواهای مورد استفاده در چاپ جعبه، نوع خاصی از مقوا به نام ایندربرد است. این مقوا سطحی صاف و صاف دارد و دو طرف آن سفید است. به همین دلیل می توانم با آن چاپ رنگی کنم. اما معمولا قسمت داخلی یک رنگ یا در نهایت دو رنگ چاپ می شود.

مقواها معمولاً ضخامت دارند و مقواها معمولاً ضخیم هستند و به دلیل یک ویژگی خاص بسیار محکم هستند. جعبه هایی که از این نوع ساخته می شوند بسیار مستحکم هستند و چاپ روی آنها را بسیار واضح تر و زیباتر می کنند.

مقوای پشت طوسی

مقوای دیگری که می توان برای چاپ جعبه تهران استفاده کرد مقوای خاکستری است. همانطور که از نامش پیداست یک طرف این مقوا سفید و روی دیگر آن خاکستری است. به همین دلیل روی کناره این نوع مقوا که خاکستری است نمی توان چاپ رنگی کرد و باید به صورت تک رنگ چاپ شود. اما طرف مقابل محدود نیست.

این نوع مقوا معمولا نرمتر از تخته داخلی است و از این نوع مقوا برای چاپ جعبه تهران برخی فعالیت ها استفاده می شود. چاپ روی آنها برای فعالیت های خاص بسیار مفید و خوب است زیرا هم سبک و هم نرم است. چاپ جعبه مقوایی روی آنها نیز مرسوم است.

کلام آخر

استفاده از چاپ جعبه مقوایی را می توان به عنوان واجبات بسته بندی یک محصول به شمار برد. از چاپ جعبه مقوایی اغلب برای بسته بندی محصولاتی نظیر پوشاک، جعبه مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و سایر محصولات لوازم خانگی که بسیار کاربردی می باشد. کسب اطلاعات بیشتر در:

https://andisheh-bartar.com/view/articleid/41/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]