بوستر پمپ آبرسانی چیست و انواع بوستر پمپ شامل چه مواردی می‌شود؟

دوشنبه 5 دی 1401
10:57
دکتر بیوتی

امروزه سه عبارت قیمت بوستر پمپ آبرسانی، انواع بوستر پمپ و خرید پمپ آب گراندفوس امروزه در بازار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوستر پمپ آب جهت آبرسانی، آتش نشانی، خانگی و صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف با بهترین قیمت بوستر پمپ آب در سطح کشور از برند های معروف و رایج ایتالیایی و ایرانی نظیر: گراندفوس، پنتاکس، ابارا و... در وب سایت نمایندگی فروش این محصولات برای استفاده شما عرضه گردیده است.

شما برای مشاهده مشخصات فنی، دریافت لیست قیمت هر محصول و انتخاب انواع بوستر پمپ با مراجعه به فروشندگان مجازی و فروشگاهی سطح شهر، می‌توانید محصولات مرتبط با نیازتان را انتخاب و از مشاوره رایگان همیشگی خرید و نحوه نصب استفاده کنید. در ادامه این مطلب از ایران جهش به بررسی مواردی از این قبیل خواهیم پرداخت.

قیمت بوستر پمپ آبرسانی

قیمت بوستر پمپ آبرسانی، خرید و فروش انواع پمپ آب و بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتشنشانی در دو نوع سه فاز و تک فاز، ایرانی، ایتالیایی و چینی و سایر کشورهای سازنده باید با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید. مشاوره در امر خرید، راهنمایی‌ گرفتن، مشخصات فنی هر پمپ، قطعات تعویضی، خدمات پس از فروش و به جهت استعلام قیمت بوستر پمپ و یا خرید توسط تیم‌های مجرب نمایندگی‌های معتبر انجام می‌شود.

قیمت بوستر پمپ آبرسانی به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت اما چون تنوع در آن بسیار بالا است، نیاز ندارید که حتما نگران بودجه خود باشید. پمپ‌های آبرسانی و موتورهای الکتریکی آب هر دو قیمتی متفاوت دارند که به قدرت یا اسب بخار آن وابسته است. قیمت بوستر پمپ آبرسانی در صورت نصب نا صحیح می‌تواند افزایش داشته باشد. نصب‌های ناصحیح این محصول ممکن است به سیستم آبرسانی کل مجموعه آسیب برساند.

انواع بوستر پمپ آبرسانی

در کاربردهای صنعتی بوستر پمپ، در خطوط لوله و اغلب سیستم‌های فرآیندی با توجه به قیمت بوستر پمپ آبرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این تنها کاربرد این وسیله نخواهد بود و می‌توان از آن در مجتمع‌های مسکونی و صنایع مختلف مورد استفاده نمود.

به همین دلیل است که تنوع انواع بوستر پمپ زیاد است و برای هر شرایطی، یک نوع خاص از بوستر پمپ طراحی و تولید شده است و با قیمت بوستر پمپ آبرسانی توانایی خرید آن محیا می‌شود. دو نوع بوستر پمپ در بازار از لحاظ کارکرد وجود دارد که می‌توان از بوستر پمپ دور ثابت و بوستر پمپ دور متغیر نام برد.

بوستر پمپ دور ثابت

بوستر پمپ دور ثابت اغلب برای نیازهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دور ثابتی را از ما می‌خواهند و مناسب تجهیزات آبرسانی خانگی نیست. زیرا با روشن شدن آن میزان معینی آب را در هر لحظه وارد سیستم آبرسانی می‌کند و امکان دارد باعث آسیب به لوله‌ها گردد.

بوستر دور ثابت بیشتر به عنوان پمپ آتش نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بوستر پمپ دور متغیر، به شکل کاملا هوشمندانه با توجه به میزان مصرف افراد و ساختمان های مورد نظر، به صورت کاملا میزان مورد نیاز آب را پمپاژ می کند. قیمت بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت در بازار با سازنده و مدل انتخابی تعیین می‌شود.

بوستر پمپ دور متغیر

از انواع بوستر پمپ های دور متغیر، گریز از مرکز عمودی و افقی هستند. دلیل استفاده از این نوع پمپ در ساختمان‌های مسکونی و منازل، حفظ فشار آب در حالت ایده آل در سیستم آبرسانی است و هنگام استفاده از نوع متغیر، ساکنین واحدها افت فشاری حس نمی‌کنند.

به این ترتیب اگر مصرف آب بالا رود، فشار آب داخل لوله‌ها کاهش نخواهد یافت. بوستر پمپ این مدل یکی پس از دیگری پمپ ها را وارد مدار می‌کنند. در این صورت به نوبت پمپ های خود را فعال می کند، تا فشار به حالت ایده آل برسد. قیمت بوستر پمپ آبرسانی این مدل را با توجه به نیاز خود می‌توانید از نمایندگان مجاز بگیرید. خرید پمپ آب گراندفوس برای ایجاد سیستم بوستر پمپ یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما می‌باشد.

خرید پمپ آب گراندفوس

با خرید پمپ آب گراندفوس برای استفاده در انواع بوستر پمپ آبرسانی می‌توانیم با کمترین هزینه از بهترین کیفیت با توجه به نیازتان برخوردار شوید. خرید پمپ آب گراندفوس به این دلیل پیشنهاد می‌شود که یکی از با کیفیت ترین پمپ های آب حال حاضر در دنیا بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد، انواع بوستر پمپ را می توان با توجه قیمت بوستر پمپ آبرسانی انتخاب کرد. از بهترین مدل‌های پمپی که در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می‌شود برند گراندفوس است.

خرید پمپ آب گراندفوس برای استفاده در سیستم بوستر پمپ به شما کیفیت بالایی در آبرسانی ارائه خواهد داد. با مشاوره از کارشناسان مجرب ایران جهش شما می‌توانید با بودجه خود از این سیستم به بهترین شکل استفاده کنید.


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]