همه چیز در رابطه با بیمه تکمیلی و بیمه عمر و سرمایه گذاری

سه شنبه 11 آبان 1400
15:01
دکتر بیوتی

بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی خدمتی مازاد بر بیمه پایه است که شرکت های بیمه گذار ارائه می دهند. برای دریافت بیمه تکمیلی شما ابتدا باید دارای بیمه پایه باشید و با پرداخت هزینه بیشتر نسبت به بیمه پایه می توانید این خدمت را دریافت کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

بیمه تکمیلی به سه دسته تقسیم می شومند که عبارتند از

  • بیمه تکمیلی گروهی

بیمه های تکمیلی بیشتر در این دسته قرار می گیرند. کارفرمایان در سازمان ها می تواندد کارکنان خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند، علاوه بر کارکنان، خانواده آنها نیز می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.

  • بیمه تکمیلی خانواده

در بعضی از شرکت های بیمه، بیمه تکمیلی خانواده را ارائه می دهند. مانند بیمه تکمیلی خانواده سامان و بیمه تکمیلی خانواده تعاون که در این بیمه نیاز به رد کردن بیمه تامین اجتماعی افراد متقاضی نیست.

  • بیمه تکمیلی انفرادی

در بعضی از شرکت های بیمه گر علاوه بر ارائه بیمه تکمیلی گروهی و خانواده، بیمه تکمیلی انفرادی نیز ارائه می دهند، مانند شرکت بیمه تعاون و شرکت بیمه سامان که حتی اگر تحت بیمه سازمان و ارگانی نباشید می توانید از این شرکت ها بیمه مناسب خود را خریداری کنید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری

یکی از سرمایه گذاری های که می توان گفت تضمینی است بیمه عمر و سرمایه گذاری است. بیمه عمر نوعی از بیمه است که آینده افراد را هدف قرار داده و در زمان مشخص شده سود سرمایه گذاری را به شخص بیمه گذار پرداخت می کند.

در بیمه عمر افراد با پرداخت مبلغ معین ماهانه به عنوان حق‌بیمه، علاوه بر سرمایه‌گذاری با سود تضمینی که برای آینده خود انجام می دهند، از پوشش‌های متنوع و کاربردی هم در زمان حیات و در مدت بیمه‌نامه و هم در زمان فوت بهره‌مند می‌شوند.

در واقع بیمه عمر و سرمایه گذاری یک پشتوانه مالی محکم برای دوران پیری، بازنشستگی و بعداز فوت برای بازماندگان محسوب می‌شود.

شرایط سنی برای بیمه عمر و سرمایه گذاری

محدودیت سنی برای نوزادان از بدو تولد است ولی برای بزرگسالان تا 70 سالگی است. در نظر داشته باشید که بر اساس سن فرد میزان مبلغ پرداختی حق بیمه متفاوت است. میزان زمانی که فرد می تواند بیمه واریز کند حداقل پنج سال و حداکثر 30 سال است. هر چقدر که مدت بیمه عمر و سرمایه گذاری بیشتر باشد میزان سرمایه که فرد تعلق می گیرد بیشتر خواهد بود.

مزیت های بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمایه گذاری مهمترین مزیت که دارد سرمایه گذاری و دریافت سود تضمینی است. علاوه بر اینکه سرمایه شما سال به سال افزایش می یابد به صورت ماهانه سودی به شما تعلق می گیرد. بعد از پایان یافتن مدت بیمه شرکت بیمه موظف است سرمایه شما بعلاوه سودی که به آن تعلق گرفته را یکجا و یا به صورت مستمری به شما پرداخت کند.

مطلب آخر

بیمه تکمیلی می تواند در جبران هزینه های بالای درمانی به شما کمک کند و با پرداخت هزینه اضافی بیمه پایه می توانید بیمه تکمیلی را دریافت کنید و همچنین با بیمه عمر و سرمایه گذاری آینده خود را تضمین کنید و از مستعمری بیمه در زمان که توان کار ندارید استفاده کنید.


برچسب ها: بیمه تکمیلی ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]