خرید بهترین گوشی

سه شنبه 2 شهريور 1400
15:11
دکتر بیوتی

در دنیای دیجیتال امروز داشتن یک گوشی موبایل، یکی از ضروری‌ترین امکاناتی است که باید به آن دسترسی داشته باشید. حال در میان صدها برند موجود در بازار، گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی از محبوبیت بالای در میان کاربران خصوصاً کاربران ایرانی برخوردار است.

گوشی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز و ساختاری متفاوت در کنار قیمت رقابتی جای خود را در میان کاربران باز کرده است. همچنین بخش بزرگی از کاربران از گوشی‌های ساخت این شرکت استفاده می‌کنند.

معرفی چند تا از بهترین گوشی شیائومی

گوشی شیائومی در چهار دسته اصلی تولید می‌شود که هر دسته دارای ویژگی خاص خود می باشند. سری Mi، سری Mi Note، سری Mi Max و Mi Mix و در آخر سری Mi A از جمله دسته بندی‌های این شرکت برای گوشی شیائومی هستند.

سری Mi

گوشی‌های سری Mi شرکت شیائومی از جمله گوشی‌های پرچمدار بسیار محبوب هستند که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود در کنار قیمت رقابتی، جزو محبوب‌ترین گوشی‌های ساخت شرکت شیائومی هستند، این سری با سه زیر مجموعه به نام Pro، Ultra و Lite قابل انتخاب می باشند. همان‌طور که از نامشان پیداست دارای ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی از نظر میزان قدرت هستند. در سال گذشته زیرمجموعه جدیدی با نام T به این خانواده اضافه شده که با استقبال خوبی روبرو شده است.

سری Mi Note

با شنیدن نام Note قطعاً یاد سری Note شرکت سامسونگ خواهید افتاد. اما در گوشی شیائومی این نام به معنای میان رده بودن گوشی است که قیمتی نسبتاً پایین‌تر دارند. از این رو متقاضیان بسیار بیشتری نسبت به سری Mi دارند. اما تعداد محصولات موجود در این سری کمتر است. این سری نیز همچون سری Mi دارای دو زیر مجموعه به نام‌های Pro,Lite است که از نظر قدرت پردازش از یکدیگر متفاوت هستند.

سری Mi Max و Mi Mix

هرچند که سری Mi Max در سال‌های اخیر محصول جدیدی را به خود ندیده، اما اگر همچنان به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ و باتری با طول عمر بالا هستید گوشی‌های این سری می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. در دست دیگر نیز Mi Mix جزو گوشی شیائومی بسیار پرسروصدا است. Mi Mix Fold از جمله گوشی‌های بسیار محبوب است که با سیستم تاشو خود انقلابی در طراحی گوشی است.

معرفی چند تا از بهترین گوشی سامسونگ

البته که بسیاری از کاربران حاضر هستند برای نهایت قدرت پردازش و جدیدترین تکنولوژی‌های روز بازار هزینه بالایی بپردازند. اینجاست که سری S گوشی‌های موبایل سامسونگ به کار خواهند آمد. گوشی‌های موجود در این سری دارای قدرت پردازش بالا، آخرین تکنولوژی‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری هستند.همچنین نهایت لذت داشتن یک گوشی را برای صاحب خود به ارمغان خواهند آورد.

در تمامی گوشی‌های موجود سری S از پردازنده ساخت QualComm استفاده شده است که از مشخصه‌های این سری محصولات است. استفاده از نمایشگر با کیفیت، باتری با طول عمر بالا، آخرین تکنولوژی‌های نرم افزاری و البته بهترین سنسورهای دوربین از ویژگی‌های همیشگی گوشی‌های سری S سامسونگ هستند.

سری note

سری گلکسی نوت نیز جزو پرطرف‌داران محسوب می‌شود. اما با توجه به اعلام سامسونگ و توقف تولید آنها کمتر شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود. گوشی‌های سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند و این اعتماد و محبوبیت در طی زمان به‌دست‌آمده. طراحی جذاب، قیمت رقابتی، استفاده از آخرین تکنولوژی‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری موجود از جمله ویژگی‌های

کلام آخر

گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ توانسته با سیستم فروش بسیار عالی خود همچون قیمت رقابتی و گوشی‌هایی با کیفیت به‌سرعت جزو پر طرف‌دارترین برندهای موجود در بازار گوشی موبایل شود، با توجه به ویژگی‌های نرم افزاری همچون رابط کاربری بسیار سبک و زیبا گوشی‌های این شرکت چینی می‌توانند طیف وسیعی از کاربران را راضی کنند.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]