چند نکته درباره عمل های زیبایی

يکشنبه 24 مرداد 1400
12:12
دکتر بیوتی

در این مقاله قصد داریم در مورد یک سری از عمل های زیبایی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود و طرفداران زیادی دارد مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم. اگر قصد انجام عمل زیبایی دارید مثل عمل لاغری یا عمل لاغری ران را دارید، می توانید با مطالعه این مقاله به درک درستی از نحوه انجام این عمل برسید. همچنین قیمت پروتز صورت یکی از موارد مهمی است که ممکن است شما هم یکی از افرادی باشید که نیاز به دانستن آن داشته باشید.

انواع عمل لاغری

  • حلقه قابل تنظیم معده (باندینگ)

  • بای پس معده

  • اسلیو معده

  • بالون معده

  • لیپوماتیک (پیکرتراشی)

  • عمل لیپوساکشن (لیپوپلاستی)

  • عمل ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم)

عمل لاغری چگونه انجام می شود؟

لاغری به یکی از معیارهای زیبایی جامعه امروزی تبدیل شده است. برای لاغری راه های متعددی وجود دارد و پزشکان متناسب با شرایط هر فرد راه های متفاوتی برای لاغری پیش پای افراد مختلف قرار می دهند. انواع عمل لاغری را در این بخش از مقاله بیان می کنیم.

البته نکته ای که جا دارد به آن اشاره کنیم این است که عمل لاغری برای یک بخش از بدن مثلا عمل لاغری ران نیز امکان پذیر است و حتما نباید عمل لاغری برای کل بدن باشد.

همه این عمل هایی که در بالا ذکر شد یکی از عمل هایی هستند که برای لاغری به کار می رود. پزشک با توجه به شرایط بدنی هر فرد برای انجام عمل و انجام عمل ترکیبی تصمیم می گیرد. در این قسمت توضیحات کوتاهی در مورد هر کدام می دهیم.

حلقه قابل تنظیم معده (عمل لاغری باندینگ) چیست؟

در این روش یک حلقه که قابلیت تنظیم دارد و جنس آن از سیلیکون است، به دور بخش ابتدایی معده کمی پایین تر از دریچه کاردیا و مری قرار داده می شود. در این روش یک مخزن وجود دارد و برای تنظیمات بعدی زیر پوست جدار شکم قرار می گیرد.

از طریق این مخزن تزریق آب مقطر استریل از خارج به داخل این مخزن انجام می شود و همین باعث می شود که حلقه تنگ شود. همین تنگ شدن معده باعث می شود میزان غذای ورودی به معده کم شود.

بای پس معده چیست؟

طی این عمل مسیر عبور مواد غذایی از مری به روده کوتاه می شود. به همین دلیل به این روش بای پس (میانبر) گفته می شود.

اسلیو معده چیست؟

در این روش حجم معده کم می شود و فرد نیاز کمتری به غذا خوردن پیدا می کند.

بالون معده چیست؟

بالون معده یکی از روش هایی است که یک کیسه ی شبیه به بادکنک سیلیکونی پر از محلول نمکی یا سالین را داخل معده قرار می دهند و هین باعث می شود که فرد به غذای کمتری نیاز داشته باشد.

لیپوماتیک و لیپوساکشن چیست؟

در لیپوماتیک با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته بافت چربی زیر پوست شکسته میشود و به چربی های اضافه از بدن خارج می‌شود. در لیپوساکشن نیز همین اتفاق می افتد. از این روش برای عمل لاغری ران استفاده می شود.

عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

عمل ابدومینوپلاستی روشی است که پوست اضافی نواحی مثل شکم از آن خارج می شود.

عمل لاغری ران چگونه انجام می شود؟

پیشنهاد می شود قبل از اقدام به عمل لاغری ران ابتدا ورزش کردن را امتحان کنید و همچنین رژیم درمانی را در کنار ورزش برای لاغری ران به کار ببرید اگر به نتیجه نرسیدید می توانید برای انجا عمل لاغری ران به پزشک مراجعه کنید.

برای انجام عمل لاغری ران از روش لیپوماتیک و لیپوساکشن استفاده می شود این روش ها در عمل لاغری ران به شرطی انجام می شود که پوست قابلیت ارتجاعی خوبی داشته باشد.

قیمت پروتز صورت چقدر است؟

قیمت پروتز صورت برای بسیاری از افرادی که نیاز به انجام پروتز صورت دارند یکی از مواردی است که افرادی را که نیاز به انجام پروتز صورت دارد بسیار پر اهمیت است. قیمت پروتز صورت به مواردی بستگی دارد در قسمت بعدی به موارد تاثیر گذار بر روی قیمت پروتز صورت می پردازیم.

برند سازنده قیمت پروتز صورت یکی از مواردی است که انتخاب آن مهم است و بر روی هزینه نهایی عمل و قیمت پروتز صورت تاثیر گذار است.

مقداری که پروتز مصرف می شود نیز در تعیین قیمت پروتز صورت نیز تاثیر گذار است.

در این مقاله مواردی در مورد عمل لاغری ران و قیمت پروتز صورت آورده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد می توانید به سایت ویکی درمان مراجعه کنید.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]