بهترین روش کاشت مو برای افراد مختلف چیست؟

يکشنبه 13 تير 1400
16:33
دکتر بیوتی

کاشت مو یکی از رایج ترین راه ها برای رویش مجدد موها و رفع طاسی و کم پشتی موها به شمار می رود. در این روش فولیکول های مو را از قسمت های پرپشت و قوی مو که اصطلاحا به آن ناحیه بانک مو گفته می شود برداشت می کنند و پس از استخراج و جدا کردن آن به قسمت های طاس و کم مو انتقال میدهند.

بهترین روش کاشت مو برای افراد مختلف نیز تفاوت دارد. و این تفاوت نیز ناشی از این است که افراد مختلف با هم تفاوت دارند و هر روشی برای فردی خاص مناسب است.

با توجه به استقبال زیادی که از روش کاشت مو صورت گرفته است، امروزه تجهیزات و روش های کاشت مو نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده‌اند. همه روش های جدید، کم تهاجمی و با عوارض کم به شمار می روند. هر کدام از این روش ها در شرایط مختلف این قابلیت را دارند که موثرترین روش برای شخص شما باشند. نکته مهمی که باید به آن دقت کرد، انتخاب بهترین روش کاشت مو از بین روش های مختلف، متناسب با شرایط فرد است.

بهترین روش کاشت مو

پس بهتر است که به جای واژه بهترین روش کاشت مو، از واژه مناسب ترین روش کاشت مو استفاده کنیم. زیرا بهترین روش کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت است. در واقع مناسب ترین روش کاشت مو برای شما بهترین روش نیز است. در صورتی که ممکن است بهترین روش برای فرد دیگر، با بهترین روش کاشت مو برای شما کاملا متفاوت باشد.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما دارای ویژگی هایی است که این ویژگی ها عبارتند از:

  • این قابلیت را داشته باشد که بیشترین تراکم و نیز تراکم مد نظر شما را ایجاد کند.

  • کم ترین عوارض ممکن را داشته باشد.

  • با شرایط بدنی و پوستی شما سازگار باشد.

  • با وضعیت بانک موی شما نیز سازگار باشد.


مزایای و معایب روش FIT

ما در اینجا برخی از مهم ترین مزایای کاشت مو با روش FIT را برای شما بیان می کنیم:

این روش یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌رود. به این معنی که از ایجاد برش در پوست، بخیه، جای زخم و خونریزی خبری نیست.

در افرادی که پوست سر آن ها خشک بوده و از انعطاف پذیری کافی برخوردار نیستند، کاشت مو با روش FUT امکان پذیر نمیباشد. روش FIT و دیگر روش های مبتنی بر این روش، بهترین روش کاشت مو در این افراد هستند. با توجه به اینکه این روش، غیرتهاجمی است، دوران نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است. با این روش، تراکم بهتری نسبت به روش قدیمی تر FUT ایجاد می شود.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT در دنیا به نام FUE شناخته شده است. در این روش ابتدا وضعیت پوست سر از نظر کشسانی، چربی، رطوبت، وسعت منطقه طاسی و تعداد فولیکول های لازم بررسی می شود. سپس خط رویش مو با استفاده از برنامه های کامپیوتری طراحی می شود. بعد از اینکه منطقه برداشت مشخص شد، با ضد عفونی کردن و بی حسی پوست سر، برداشت و کاشت فولیکول ها شروع می شود.

در این روش برداشت فولیکول ها توسط یک پانچ دستی صورت می گیرد. فولیکول های مو با استفاده از این پانچ به صورت تکی و مجزا برداشت می شوند. فولیکول های برداشت شده پس از ترمیم و آماده سازی در منطقه کاشت جاگذاری خواهند شد. بنابراین این روش، کم تهاجمی و بدون خونریزی است و معایبی از قبیل جای برش و بخیه را ندارد.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]