از عمل بینی با لیزر و عمل بینی ترمیمی چه می دانید؟

دوشنبه 17 خرداد 1400
19:03
دکتر بیوتی

در بعضی موارد افراد در اثر سانحه ای مثل تصادف و یا گروهی دیگر به دلیل جراحی ناموفقی که داشته اند در بینی خود دچار دفورمیتی هایی می شوند که برای رفع این نواقص اقدام به عمل بینی ترمیمی یا ثانویه می کنند.

یکی از موثرترین راه های تغییر و بهبود زیبایی چهره، عمل بینی است. عمل بینی با تغییر دادن شکل و اندازه بینی می تواند تاثیر فوق العاده ای روی جذابیت چهره فرد داشته باشد. به خاطر همین تاثیر شگفت انگیز، بسیاری از افراد به انجام این جراحی تمایل پیدا کرده اند. عمل بینی با لیزر چیست و آیا واقعا چنین کاری شدنی است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

بعد از گذشت چه زمانی از عمل اول میتوان عمل بینی ترمیمی را انجام داد؟

شما باید ابتدا صبر کنید و زمان دهید تا یک سال از عمل اول تان بگذرد، زیرا طی فرایند عمل پزشک جراح برای ایجاد تغییرات روی ساختار بینی پوست بینی را از اسکلت استخوانی و غضروفی جدا می کند و همین باعث می شود که یک سال طول بکشد که پوست بینی دوباره به اسکلت زیرین اتصال پیدا کند و فرایند ترمیم کامل شود.

بنابراین در این مدت بینی ورم دارد و نمی توان با قاطعیت راجع به فرم و شکل آن قضاوت کرد. پس بدون طی کردن مدت زمان یک سال هر گونه اقدامی برای انجام عمل بینی ترمیمی غیر علمی و اشتباه است و شما هم هرگز پزشک جراح خود را برای انجام عمل ثانویه تحت فشار قرار ندهید چون ممکن است مشکلات غیر قابل جبران دیگری به وجود بیاید.

آیا عمل بینی با لیزر ممکن است؟

ادعایی که مدتی رواج پیدا کرده بود، این بود که می توان بینی را بدون انجام جراحی، تنها با استفاده از لیزر و با عوارض بسیار کم تغییر داد. این ادعا از اساس دروغ است و نمی تواند حقیقت داشته باشد. لیزر ابزاری نیست که بتواند ساختمان بینی را به تنهایی تغییر دهد. برای هر عمل بینی باید تغییرات مختلفی روی بخش های بینی اعمال شود تا در نهایت فرمی که مد نظر جراح است پدید آید. ایجاد این فرم، نیازمند برش های مختلفی در بافت بینی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت هیچ لیزری وجود ندارد که این تغییرات را به خودی خود اعمال کند و فرم بینی را به حالت مطلوب برساند.

پیشنهاد پزشکان برای کسانی که تصمیم به عمل بینی ترمیمی و عمل بینی با لیزر دارند چیست؟

شما باید این را در نظر داشته باشید که هر چه تعداد جراحی ها روی بینی بیمار بیشتر شود ریسک جراحی بالا تر می رود و پیچیدگی ها و عوارض جراحی برای جراح و بیمار بیشتر می شود. پس بهتر است منطقی و واقع بینانه تصمیم به عمل بگیرید و از کمال گرایی پرهیز کنید. مثلا هرگز برای اشکالات ظریفی که قابل چشم پوشی است جراح را مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی و عمل بینی با لیزر نکنید ولی اگر عیوب بینی تان غیر قابل چشم پوشی بود به دلیل اینکه عمل بینی ترمیمی ریسک دو چندانی دارد در انتخاب جراح خود دقت بالایی به خرج دهید برای این منظور می توانید به کلینک های معتبری مثل دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]