همه به مشاور کسب و کار نیاز دارند

شنبه 18 ارديبهشت 1400
15:56
دکتر بیوتی

در دنیای کنونی تجارت مشاور کسب و کار یکی از ضروریات غیر قابل چشم پوشی محسوب می‌گردد. تغییراتی که از زیر و رو شدن دنیای مارکتینگ و تجارت شکل گرفته‌اند باعث شده‌اند تا اشتباهاتی که ممکن بود در گذشته به نحوی بی‌اثر یا کم‌اثر تلقی گردند امروزه برای کسب و کارها مهلت تلقی گردند. به همین علت گفته می‌شود که هر تغییر یا تصمیم برای تجارت خود را باید با مشاور کسب و کار خود مطرح ساخته و جوانب آن امر را بسنجید.

پیش از پرداختن به ادامه‌ی بحث اشاره به این نکته ضروری است که کار مشاور کسب و کار یک کار کاملا تخصصی و بین رشته‌ای است. این که شخصی در یک حوزه‌ی خاص صنعت و یا بازرگانی تجربه و تخصص کافی داشته باشد به آن معنا نیست که وی یک مشاور کسب و کار درجه یک نیز هست. مشاور کسب و کار علاوه بر آشنایی با اساس تئوری‌های مدیریتی و تحلیل سیستم باید با اصول مدیریت مالی، مارکتینگ، جامعه و روانشناسی، تبلیغات و غیره و غیره نیز آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین خروجی را به منصه ظهور برساند.

مشاور کسب و کار

علاوه بر این موارد چنین فردی به مدیریت شبکه‌های اجتماعی و برند سازی در آنان، و نیز اصول پرسونال برندینگ به خوبی آشنا بوده و می‌تواند برای شما راهنمای خوبی باشد. در حقیقت ظهور و گسترش شبکه‌های اجتماعی سطح فعالیت‌های کسب و کار برند محور را به سطوح جدیدی رسانده و موجب گشته‌است تا افراد و شرکت‌ها خواه ناخواه به این سمت و سو کشیده شوند.

همچنین یک مشاور کسب و کار خوب در این زمینه باید از ذهنی باز و خلاق برخوردار بوده تا بتواند راه‌های برون رفت از بحران‌ها و بن‌بست‌ها را به خوبی ابداع کند. حتما تا پیش از این بسیار درباره‌ی خلاقیت‌هایی که شرکت‌های مطرح بین‌المللی برای برون رفت از چنین شرایطی در پیش گرفته‌اند را خوانده و یا شنیده‌اید. کوکاکولا، فورد و یا اپل، همگی با اخذ مشاوره از متخصصان مارکتینگ و در رأس آن‌ها، متخصصان مارکتینگ خود موفق گشته‌اند تا محدودیت‌های خود و ظرفیت‌های نهفته در توانایی‌های خود را به خوبی درک کرده و آنان را به مرحله‌ی بهره‌برداری برسانند.

سیاست‌گذاری برای کیفیت محصولات، نحوه‌ی ارائه‌ی آنان به بازار، قیمت‌گذاری و سطح توزیع، تبلیغات اعم از محیطی، چریکی و یا دیجیتال و بسیار مواردی از این دست از جمله مواردی هستند که مشاور کسب و کار می‌تواند به شما برای اتخاذ بهترین سیاست‌گذاری در آن‌ها کمک ارائه دهد.

مشاور کسب و کار در حال مشاوره

در طی دو ساله‌ی اخیر و بروز بحران پاندمیک در بازرگانی و صنعت، نیاز همگان به چنین مشاوره‌هایی نمود بیشتری پیدا کرده است. پیش از این رایج بود که تنها در پروژه‌های امکان‌سنجی و یا تأسیس کسب و کارها به مشاوره متخصص مراجعه گردد. اما با ورود این چالش بزرگ به سطح جامعه‌ی تجارت همگان ضرورت تغییرات بزرگ در پروسه‌ و روتین‌های کاری را به خوبی احساس کرده و متوجه شدند که هیچ چیز مانند آنی که تا پیش از این بود دیگر نمی‌تواند وجود داشته باشد. مشاور کسب و کار در این مرحله می‌تواند به تمامی کسب وکارها فارغ از سابقه‌ی فعالیت‌شان کمک کند. مهم نیست که برند شما همین امروز شروع به کار کرده است یا سال‌هاست که در میان عامه شناخته شده‌ است. همیشه کاری برای انجام و چیزی برای بهتر شدن وجود دارد.


برچسب ها: مشاور کسب و کار ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]