چشمس دیجیتال، گوش و چشم منزل شما!

شنبه 11 ارديبهشت 1400
18:11
دکتر بیوتی

چشمی دیجیتال، یک چشم و گوش اضافه مورد نیاز برای محافظت از منزل شماست. اگر می خواهید شما همیشه متوجه شوید که چه کسی پشت درب منزل شما بوده است. (حتی زمانی که در خانه نیستید) وجود یک چشمی اضافی، برای امنیت منزل شماست.

چشمی دیجیتال

اگر می خواهید برای منزل خود یک نگهبان ۲۴ ساعته داشته باشید، بدون نگرانی چیزی باشید چشمی دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه است. همه ما دغدغه هایی را از جهت امنیت منزل یا محل کار خود تجربه کرده ایم. مخصوصا زمانی که برای مدت طولانی در منزل نیستیم و نمی توانیم به خانه سر بزنیم یا اگر ناچاریم فرزندان یا سالمندان خود را در خانه تنها بگذاریم و نگران امنیت آنها هستیم.


همه این دلایل باعث می شود که لازم داشته باشیم که دائما محل زندگی یا کار خود را زیر نظر داشته باشیم و از تردد ها آگاه باشیم. پس چه چیز می تواند بهتر از این باشد که یک نگهبان دائمی تمام تردد ها را به اطلاع ما برساند و خیال ما را راحت کند.


مزایای یک چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد.پس از نصب چشمی دیجیتال، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند.

سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند.

  • می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید

  • امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است

  • حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن با خبر می‌کند.

چشمی دیجیتال درب

ویژگی های برتر چشمی دیجیتال:

  1. صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ

  2. کارت خوان داخلی HID® داخلی

  3. راهنمای صوتی و تصویری کاربر

  4. احراز هویت دو عامل

  5. دوربین دوگانه شیب خودکار (صورت و عنبیه)

  6. تصاویر سازگار با ISO

  7. پین از طریق صفحه لمسی

  8. پشتیبانی چند زبانه

  9. و خیلی بیشتر ...

  10. در عرض ۱۰ دقیقه می توانید با هر سطح دانشی چشمی درب رو نصب و راه‌اندازی کنید.

  11. اصلی ترین مزیت این چشمی دیجیتال نسبت به چشمی های سنتی قابلیت ذخیره تصویر افراد هست. مصرف کننده با توجه به نیاز خود می‌تواند از حافظه میکرو با ظرفیت دلخواه خود استفاده نماید و بسته به حجم حافظه، تعداد قابل توجه تصویر را در خود نگاه می دارد.

  12. شما نیاز به تهیه زنگ جانبی ندارید و به سادگی از زنگی که روی قسمت بیرونی(دوربین) تعبیه شده، با موسیقی‌های متنوع می توانید استفاده کنید.

  13. در چشمی های دیجیتالی که سنسور حرکتی وجود دارد، خود چشمی به صورت اتوماتیک تصویر افراد را در حافظه خود ذخیره می نماید.

  14. آن دسته چشمی‌های دیجیتال که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را دارند، می توانند تصاویر را به صورت آنلاین در هر کجای دنیا که باشید به شما نمایش دهند.

  15. این دسته چشمی های چشمی توسط باطری های قلمی و یا لیتیومی قابل شارژ کار می کنند.

  16. درب ها. چوبی، فلزی، ضد سرقت، PVC …

  17. گارانتی ۲ ساله بی قید و شرط، وجود کارشناسان ۲۴ ساعته جهت خدمات پس از فروش بیشترین سبقه و تجربه در این حوزه از سال ۸۲ گارانتی رضایت مشتریان

  18. ما به محصولات خودمان مطمئن هستیم اما شاید شما قبل از نصب و استفاده، چشمی دیجیتال این اطمینان را نسبت به کیفیت بالای محصولات ما نداشته باشید . قطعا ما این نگرانی شما را درک می کنیم و برای ایجاد اطمینان و آرامش خاطر شما از خرید یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب، طرح گارانتی رضایت مشتری را راه اندازی کردیم . طبق قوانین این طرح، مشتری ما به مدت ۷ روز بعد از خرید و نصب محصول می تواند در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول خریداری شده ، کالا را به ما برگرداند و بدون هیچ گونه سوالی هزینه خود را پس بگیرد.

  19. بی‌شک اینکه شما محصولات مورد علاقه‌‌ی خود را به قیمت خریداری کنید، اصلی‌ترین هدف ماست. نوآوران امسال با شعار “اول بخر، بعد استعلام بگیر.” به شما این اطمینان را می دهد که حتی پس از خرید چشمی دیجیتال خود در صورت مشاهده قیمتی کمتر، کل مبلغ رو شما را عودت دهد.


ما در فروشگاه معتبر آنلاین تامین کننده انواع قفل دیجیتال، تمام تلاش خود را به کار می گیرد که مشتریان و کاربران محصولات دیجیتالی، همواره رضایت خود را از محصول خریداری کند.


[ بازدید : 1526 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]