قیمت سایبان برقی تحت تاثیر چه عواملی می باشد؟

شنبه 4 ارديبهشت 1400
12:12
دکتر بیوتی

چرا قیمت سایبان برقی اهمیت دارد؟ با توجه به شرایط امروزی کرونا در کشور، یکی از کسب و کارهایی که بیشترین خسارت‌ها را متحمل شده‌اند، کافه‌ها و رستوران‌ها بودند. هرچند در همین شرایط سخت بعضی قادر بوده اند با انجام روش هایی مانند انتقال خدمات به محیطی سرباز، تجارت خود را حفظ و حتی بهبود ببخشند.

یکی از این روش ها، استفاده از سایبان های برقی می باشد. این نوع ابزارآلات، به خوبی توانسته است در این شرایط بحرانی به کمک چنین کسب و کارهایی بیاید. اما سوال مهمی که پیش می آید، قیمت سایبان برقی می باشد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایبان برقی

  • قیمت سایبان برقی بسته به نوع آن متفاوت است. سایبان کالسکه‌ای، سایبان بازویی، سایبان دکوراتیو، سایبان برقی، سایبان پوششی، و سایبان‌های چتری پایه کنار و پایه وسط، سایبان جکی، سایبان فنری و رول شید نمونه‌هایی از سایبان‌های مورد استفاده عموم هستند. در کنار این امر در نمونه‌های اتوماتیک باید از موتور توبلار برای باز و بسته کردن سایبان استفاد شود که باعث اختلاف قیمت سایبان برقی با نمونه‌های دستی می‌شود.
  • عامل دیگر موثر بر قیمت سایبان برقی فول‌باکس بودن آن است. در سایر انواع سایبان برقی، باکس از سمت بالا و دو طرف دارای پوشش است؛ ولی سایبان برقی فول‌باکس از سمت جلو هم دارای کاور است که کل سایبان و اجزا ان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • واضح است که در کنار نوع سایبان مورد استفاده، با توجه به تفاوت در متریال مصرفی، قیمت سایبان برقی ممکن است متفاوت باشد. برخی از سایبان‌ها معمولا با پروفیل آهنی و بعضی از آن‌ها با پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند. تفاوت قیمتی که بین آهن و آلومینیوم وجود دارد، می تواند بر روی قیمت نهایی سایبان مغازه تاثیرگذار باشد. گاهی نیز بسته به جزئیات پروژه ممکن است دور ریز مواد مصرفی به خصوص پروفیل‌ها افزایش.

قیمت سایبان برقی

  • جنس پارچه‌ی سایبان از دیگر عوامل تاثیرگذار است. در بازار طیف وسیعی از انتخاب‌ها برای چادر سایبان وجود دارد. از جمله‌ی محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به پارچه‌ی بنر، پارچه‌های موسوم به کره‌ای، پارچه‌ی پی‌وی‌سی و غیره اشاره کرد. انتخاب نوع پارچه به انتظاری که آن داریم وابسته است. هر چه پارچه سایبان کیفیت بالاتری داشته باشد، دوام و طول عمر سایبان بیشتر می‌شود. پارچه‌های فلکسی در این بین از انتخاب‌های بسیار مناسب برای اکثر کاربردها است.
  • از دیگر عواملی که می‌تواند به کم و زیاد شدن قیمت سایبان مغازه منجر شود، متراژ آن است. هرچه طول و عرض سایبان بیشتر شود، قطعا به پروفیل‌های بیشتری برای ساخت اسکلت سایبان نیاز است.

جمع بندی

برای سفارش و ساخت سایبان برقی، انتخاب‌های بسیاری وجود دارند و حتی شرکت‌های زیادی وجود دارند. متین هوشمند، با داشتن بیشتر از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه های طراحی، تولید و تعمیر انواع درب های اتوماتیک و سایبان برقی می‌توانند به شما مشاوره بدهند.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]