صفر تا صد خرید قفل دیجیتال

شنبه 21 فروردين 1400
13:41
دکتر بیوتی

در این مقاله قصد داریم تا راهنمای کوتاهی در مورد خرید قفل دیجیتال به شما ارائه دهیم.

همانطور که احتمالا میدانید با نوسانات اخیر قیمت دلار محصولاتی که وارداتی بوده و با قیمت دلار محاسبه می شوند افزایش قیمت زیادی داشته اند. اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش راحتی و آسایش و امنیت هنوز هم خرید قفل هوشمند به جهت مزایایی که برای شما به ارمغان می آورد انتخابی معقول و هوشمندانه به حساب می آید.

اگر در هنگام خرید قفل دیجیتال دقت لازم را داشته و به نکات خرید آن دقت کنید خریدی کامل و رضایت بخش خواهید داشت.

قفل دیجیتال

نکات خرید قفل دیجیتال

1-وضعیت درب ورودی خود را قفل از خرید قفل دیجیتال چک کنید.

پیش از نصب باید از عملکرد صحیح درب خود اطمینان حاصل نمایید. به عنوان مثال در صورتی که وضعیت درب در چارچوب از حالت استاندارد خود خارج شده باشد، قفل الکترونیکی به درستی کار نمی کند؛ ممکن است درب به صورت خودکار قفل نشود و یا زبانه های قفل در جای درست خود قرار نگیرد. به همین دلیل قفل از نصب قفل های دیجیتال باید درب در چارچوب رگلاژ شود.

مشخصات درب نیز برای نصب قفل دیجیتالی بسیار مهم می باشند. برای مثال فاصله بائو درب باید حداقل ۱۰ سانتی متر باشد تا بتوان قفل را نصب نمود. اگرچه قفل الکترونیکی به نوبه خود دارای امنیت بسیار بالایی می باشد، اما استفاده از درب های غیر استاندارد باعث پایین آمدن کارایی قفل های دیجیتال شده و عملا استفاده از آن ها را بی فایده و هزینه بر می نماید.

قفل هوشمند

2-تعداد و نوع دسترسی دلخواه با توجه به نیاز شما

یکی از نکات مهم که برای خرید قفل دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید نوع و تعداد کاربران دلخواهی است که میتوانند در عدم حضور شما نیز به ساختمان رفت و آمد کنند. با توجه به نوع کاربران مورد نظر شما که ممکن است اعضای خانواده و یا کارکنان یک اداره باشند قفل الکترونیکی متفاوتی باید انتخاب کنید.

برای مثال برای اداره جات و شرکت ها به دلیل تعدد کارمندان و ورود و خروج بهترین نوع دسترسی از طریق کارت میباشد.

3-قیمت مدنظر شما برای دستگیره هوشمند

قیمت قفل دیجیتال و بودجه‌ای که شما برای خرید آن در نظر گرفته‌اید، فاکتور بسیار مهمی است که حتی می‌تواند فرایند خرید را به کل عوض کند. امروزه قفل‌های دیجیتال در طرح‌ها و با قابلیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در ساخت از آنها مواد مختلفی استفاده می‌شود. این بدین معنی است که شما با یک بازار متنوع و گسترده رو به رو هستید و مطمئناً گزینه انتخاب بسیار بالایی رو به روی شما خواهد و شاید کمی گیج شوید.

شما میتوانید برای مشاوره و بررسی بهترین گزینه خرید خود با کارشناسان مجموعه کارن ارتباط گرفته و با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

توجه کنید که با خرید از مجموعه کارن از ضمانت تعویض یکساله تمام محصولات و 15 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد شما میتوانید به صورت 24 ساعته از مشاوران مجموعه کارن برای انتخاب قفل هوشمند خود استفاده کنید.


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]