قبل از خرید قفل و دستگیره دیجیتالی بدانید!

دوشنبه 18 اسفند 1399
13:33
دکتر بیوتی

یک مورد از ابزارهایی که افراد برای افزایش امنیت استفاده می کنند، دستگیره دیجیتالی و یا قفل دیجیتال می باشد. با توجه به انواع مختلفی که این دو دارا می باشند، انتخاب نوع مناسب آن ها نیاز به رعایت کردن یکسری نکات دارد. این صنعت به دلیل اینکه هر روزه در حال پیشرفت و گسترش می باشد، همواره اجناس جدیدتری تولید و عرضه می شوند. در این مقاله قصد داریم عوامل موثر در انتخاب قفل دیجیتال را بررسی کنیم.

دستگیره دیجیتالی

چگونه دستگیره دیجیتالی مناسب را تشخیص دهیم؟

از جمله ویژگی هایی که قبل از خرید دستگیره دیجیتالی باید به آن توجه کنیم عبارت است از:

  • عملکرد صحیح موتور در دستگیره دیجیتالی

یکی از انواع دستگیره دیجیتالی، مدلی می باشد که دارای موتور الکتریکی می باشد. به دلیل اینکه این مدل به موارد الکترونیکی وابسته می باشد، می تواند به عنوان ضعف دستگیره دیجیتالی به حساب بیاید. چرا که در صورت ضعیف شدن باتری، ممکن است برای موتور مشکلاتی بوجود بیاید و مانع از باز و یا بسته شدن در شود.

  • داشتن کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری

فرض کنید در شرایطی، قفل دیجیتال دچار خرابی شده است و امکان باز شدن آن موجود نمی باشد. در این مواقع باید حتما یک کلید مکانیکی زاپاس وجود داشته باشد تا بتوان درب را باز کرد. برخی از برندها این کلید را همراه با قفل دیجیتال در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

  • حالت آتش سوزی fire

بعضی از قفل ها و یا دستگیره دیجیتالی، دارای حالتی می باشند به نام fire. به طور خلاصه این ویژگی می تواند هم یک نکته مثبت باشد و هم منفی.

قفل دیجیتال

انواع قفل دیجیتال

تا اینجا در مورد دستگیره های دیجیتالی صحبت کردیم و یکسری نکات که قبل از خرید باید آن ها را رعایت کنید. قفل های دیجیتال بسیار زیادی در بازار تولید و عرضه می شوند که عبارت است از:

  • قفل دیجیتال کاداس.

  • فیلیپس.

  • یال.

  • روک.

  • گیت من.

  • و موارد دیگر.

هر کدام از این ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. اما به دو نکته مهم درباره قفل دیجیتال باید توجه کرد:

1) در قفل دیجیتال کاداس و فیلیپس در بعضی مدل ها، قابلیت قفل کودک وجود ندارد. نداشتن این مورد باعث کاهش سطح امنیت در اینجور قفل ها می باشد.


2) قابلیت حریم خصوصی یکی ویژگی های دیگری می باشد که نباید با قفل کودک اشتباه گرفته شود. حریم خصوصی این امکان را به کاربر می دهد که با فعال کردن آن، اگر شخصی کلید هم داشته باشد نتواند از بیرون در را باز کند.

نکات خرید قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتالی

جمع بندی

با توجه به نکات گفته شده در این زمینه، اهمیت این موضوع مشخص می شود که در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم. شرکت کارن با داشتن بیشتر از 15 سال سابقه طلایی در زمینه فروش و واردات انواع قفل و دستگیره دیجیتال، می تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]