همه چیز درباره عمل بینی استخوانی

شنبه 23 اسفند 1399
16:12
دکتر بیوتی

بینی از اعضای حیاتی روی صورت انسان ها است که عهده دار چندین عملکرد مهم است. دو وظیفه مهم بینی، بویایی و تنفس است. بعلاوه بینی تاثیر مهمی در زیبایی دارد. فرم بینی افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و ساختمان و بافت بینی در هر کس به شکل خاصی می تواند باشد.

عمل بینی استخوانی

آشنایی با انواع مدل های بینی :

بینی افراد از نظر شکل و ساختمان شبیه به یکدیگر نیست و بینی هر فرد مشخصات خاص خود را دارد. به طور کلی می توان بینی افراد مختلف را بر حسب ساختمان و فرم بینی به دو دسته تقسیم کرد:

  1. بینی های استخوانی

  2. بینی های گوشتی

عمل بینی استخوانی و گوشتی هر یک به شیوه متفاوتی و با روش خاص خود صورت میگیرد. در ادامه درباره عمل بینی استخوانی و ویژگی های بینی استخوانی صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بینی استخوانی

از ویژگی های بینی استخوانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • پوست نازک و انعطاف پذیر دارد

  • بافت ها و غضروف های آن محکم است

  • دارای پره های کوچک است

  • دارای استخوانی باریک است

  • لایه چربی زیر پوست آن بسیار نازک است

  • فرم آن منحنی و قوز دار است

بینی استخوانی که در مواردی شکل عقابی دارد از نظر ساختمان بسیار مستحکم است و پوست نازکی دارد. همین ویژگی ها به ظرافت تراش استخوان بینی در حین جراحی کمک می کند تا نتیجه ی عمل بینی استخوانی بعد از جراحی بسیار زیبا ترو طبیعی تر جلوه می کند.

عوامل مختلفی سبب ایجاد شدن قوز و انحراف بینی در نتیجه تشکیل بینی استخوانی می شوند، عواملی مثل ارث، ژنتیک و وارد شدن ضربه و شکستگی استخوان بینی و... باعث ایجاد انحراف در بینی استخوانی میشود.

همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های بینی استخوانی نازک بودن پوست بینی و غضروف های محکم آن است ، که با انجام عمل بینی استخوانی می توان انحراف وقوز آن را برطرف نمود .

به طور معمول برای برطرف کردن مشکلاتی مانند قوز بینی در عمل بینی استخوانی، از روش باز جراحی استفاده می شود. به اعتقاد خیلی ها، عمل بینی استخوانی نسبت به جراحی بینی‌های گوشتی راحت تر بوده و نتیجه بهتری دارد و معمولاً افراد از نتیجه آن راضی هستند.

عمل بینی استخوانی

به طور کلی افرادی که برای رفع نقایص بینی استخوانی خود به جراح پلاستیک مراجعه می کنند، شانس این را دارند که بعد از جراحی، بینی بسیارطبیعی و زیباتری را خواهد داشت .دلیل این موضوع این است که پوست بینی این افراد نازک تر است و تغییرات در بینی آن‌ها به خوبی مشاهده می شود. در واقع می توان گفت که ضخامت کم پوست بینی و قوی بودن غضروف ها مهمترین تفاوت بین بینی استخوانی با بینی گوشتی است که سبب می شود نتیجه جراحی بینی استخوانی زیباتر به نظر برسد.

انواع روش های عمل بینی استخوانی

به طور کلی برای عمل بینی استخوانی دو روش وجود دارد:

  1. عمل باز بینی

  2. عمل بسته بینی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی به روش باز

در این روش برشی روی پل بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود و پوست بینی کاملاً از روی استخوان و غضروف بینی جدا می شود. به این طریق جراح براحتی می تواند تغییرات لازم را روی بینی اعمال کند. این روش امروزه بهترین تکنیک عمل بینی استخوانی و گوشتی محسوب می شود چرا که در این روش، جراح بینی به راحتی :

  • به ساختمان بینی دسترسی کامل دارد؛

  • برای انجام تغییرات میدان دید وسیعی دارد؛

  • می تواند تغییرات زیادی را روی بینی ایجاد کند؛

  • فضای زیادی برای انجام تغییرات دارد؛

  • می تواند تا حد ممکن سوراخ های بینی را قرینه کند.

عمل بینی استخوانی به روش بسته

عمل بینی استخوانی به روش بسته، مدت زیادی است در بین متخصصان جراح پلاستیک بینی رواج پیدا کرده است، در این روش تمام برش‌ها از داخل بینی انجام می‌شود و هیچ برشی روی بینی بیمار انجام نمی‌شود که این موضوع باعث می‌شود آثار برش روی بینی مشخص نباشد و همین موضوع از مزایای جراحی بینی به روش بسته است. اما از معایب این روش این است که جراح بینی مستقیما نمی تواند محل برش در داخل بینی را ببیند ،به همین دلیل این روش برای بینی‌هایی با مشکلات جزئی مناسب است. و برای بینی‌ای که دارای مشکلات پیچیده است نمی‌توان از این روش استفاده کرد.



[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قبل از خرید قفل و دستگیره دیجیتالی بدانید!

دوشنبه 18 اسفند 1399
13:33
دکتر بیوتی

یک مورد از ابزارهایی که افراد برای افزایش امنیت استفاده می کنند، دستگیره دیجیتالی و یا قفل دیجیتال می باشد. با توجه به انواع مختلفی که این دو دارا می باشند، انتخاب نوع مناسب آن ها نیاز به رعایت کردن یکسری نکات دارد. این صنعت به دلیل اینکه هر روزه در حال پیشرفت و گسترش می باشد، همواره اجناس جدیدتری تولید و عرضه می شوند. در این مقاله قصد داریم عوامل موثر در انتخاب قفل دیجیتال را بررسی کنیم.

دستگیره دیجیتالی

چگونه دستگیره دیجیتالی مناسب را تشخیص دهیم؟

از جمله ویژگی هایی که قبل از خرید دستگیره دیجیتالی باید به آن توجه کنیم عبارت است از:

  • عملکرد صحیح موتور در دستگیره دیجیتالی

یکی از انواع دستگیره دیجیتالی، مدلی می باشد که دارای موتور الکتریکی می باشد. به دلیل اینکه این مدل به موارد الکترونیکی وابسته می باشد، می تواند به عنوان ضعف دستگیره دیجیتالی به حساب بیاید. چرا که در صورت ضعیف شدن باتری، ممکن است برای موتور مشکلاتی بوجود بیاید و مانع از باز و یا بسته شدن در شود.

  • داشتن کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری

فرض کنید در شرایطی، قفل دیجیتال دچار خرابی شده است و امکان باز شدن آن موجود نمی باشد. در این مواقع باید حتما یک کلید مکانیکی زاپاس وجود داشته باشد تا بتوان درب را باز کرد. برخی از برندها این کلید را همراه با قفل دیجیتال در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

  • حالت آتش سوزی fire

بعضی از قفل ها و یا دستگیره دیجیتالی، دارای حالتی می باشند به نام fire. به طور خلاصه این ویژگی می تواند هم یک نکته مثبت باشد و هم منفی.

قفل دیجیتال

انواع قفل دیجیتال

تا اینجا در مورد دستگیره های دیجیتالی صحبت کردیم و یکسری نکات که قبل از خرید باید آن ها را رعایت کنید. قفل های دیجیتال بسیار زیادی در بازار تولید و عرضه می شوند که عبارت است از:

  • قفل دیجیتال کاداس.

  • فیلیپس.

  • یال.

  • روک.

  • گیت من.

  • و موارد دیگر.

هر کدام از این ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. اما به دو نکته مهم درباره قفل دیجیتال باید توجه کرد:

1) در قفل دیجیتال کاداس و فیلیپس در بعضی مدل ها، قابلیت قفل کودک وجود ندارد. نداشتن این مورد باعث کاهش سطح امنیت در اینجور قفل ها می باشد.


2) قابلیت حریم خصوصی یکی ویژگی های دیگری می باشد که نباید با قفل کودک اشتباه گرفته شود. حریم خصوصی این امکان را به کاربر می دهد که با فعال کردن آن، اگر شخصی کلید هم داشته باشد نتواند از بیرون در را باز کند.

نکات خرید قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتالی

جمع بندی

با توجه به نکات گفته شده در این زمینه، اهمیت این موضوع مشخص می شود که در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم. شرکت کارن با داشتن بیشتر از 15 سال سابقه طلایی در زمینه فروش و واردات انواع قفل و دستگیره دیجیتال، می تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

مزایای رینوپلاستی چیست؟

يکشنبه 17 اسفند 1399
16:05
دکتر بیوتی

جراحی زیبایی بینی که با تغییر استخوان یا غضروف انجام می شود ، جراحی رینوپلاستی است. این روش که معمولاً به آن عمل بینی گفته می شود ، یک روش ایمن و موثر برای تقویت بینی است. افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل اینکه از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. قدمت رینوپلاستی مدرن به 50 تا 60 سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد.


 رینوپلاستی

چگونگی انجام رینوپلاستی

رینوپلاستی می‌تواند در بیمارستان، مطب پزشک یا یک کلینیک زیبایی انجام شود. پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده خواهد کرد.

پس از بیهوش شدن، جراح داخل بینی را برش می دهد. سپس پوست بینی را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و تغییر شکل را شروع می کنند.

این عمل معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد. اگر جراحی پیچیده باشد، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

 رینوپلاستی

اقدامات مهم بعد از رینوپلاستی چیست؟

شماره 1- 6 ساعت پس از عمل می‌توانید مرخص شوید و به منزل بروید. در موارد خاص یک شب خواهید ماند.

شماره 2- در مدت حضور در بیمارستان ضمن اقدامات پرستاری از کمپرس سرد هر 20-15 دقیقه به مدت 5 دقیقه استفاده کنید. کمپرس سرد را تا 48 ساعت پس از عمل ادامه دهید. لازم به ذکر است که هنگام خواب از کمپرس سرد استفاده نکنید.

شماره 3- گاز جلو بینی در صورت خونی شدن تعویض کنید. معمولا تا 48 ساعت و گاهی بیشتر ترشحات خونی ادامه خواهد داشت، چنانچه بیش از حد معمول باشد به دکتر خود اطلاع دهید. (تعویض 5-4 گاز در ساعت طبیعی می باشد).

آیا بینی گوشتی بعد از عمل برگشت پذیر است؟

امروزه چون بینی های گوشتی با تقویت غضروف شکل داده می شوند، حالت داده می شوند و بازآرایی می شوند، برگشت بینی های گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلا اتفاق نمی افتد. تقویت غضروفی کاری است که برای بینی گوشتی انجام می دهیم . به آن معنا که غضروف مورد نیاز را از تیغه وسط بینی (سپتوم) بر می داریم و به وسیله آن قسمت نوک بینی را تقویت می کنیم تا بعد از اینکه فرایند ترمیم شروع شد تغییر شکل (برگشت بینی) اتفاق نیفتد.

رینوپلاستی چه خطراتی دارد؟

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی ، روشی ساده و ایمن جهت بهبود فرم ظاهری بینی است ؛ اما با این حال این جراحی نیز همانند سایر جراحی ها با خطرات و عوارض مخصوص به خود ؛ همچون تورم ، کبودی ، درد و از این قبیل موارد همراه است ، که به مرور زمان و با اتمام دوران نقاهت عمل بینی برطرف می شود. همه جراحی‌ها خطرات زیادی دارند، از جمله عفونت، خونریزی یا واکنش بد در بیهوشی. جراحی زیبایی بینی همچنین ممکن است خطر ابتلا به موارد زیر را در شما افزایش دهد:

شماره 1- ایجاد مشکلات تنفسی

شماره 2- زیاد خون دماغ شدن

شماره 3- بی حسی بینی

شماره 4- نامتقارن شدن بینی

شماره 5- خوب نشدن طولانی مدت زخم ها

شماره 6- از کار افتادن حس بویایی

همچنین گاهی اوقات، بیماران از جراحی خود راضی نیستند.



 رینوپلاستی

کلام آخر

درست است که در صحبت روزمره از لغت جراحی بینی برای عمل زیبایی بینی استفاده می شود، اما بهتر است تفاوت انواع مختلف جراحی را بدانیم و از عبارت درست برای جراحی زیبایی بینی استفاده کنیم. رینوپلاستی نام علمی عمل زیبایی بینی است که با جراحی های دیگر بینی تفاوت دارد. به طور معمول می توان رینوپلاستی را همزمان با عمل های درمانی مانند سپتوپلاستی و توربینوپلاستی انجام داد. در کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی این امکان فراهم است که عمل سپتوپلاستی در کنار رینوپلاستی انجام شود. برای دریافت مشاوره می توانید با کلینیک دکتر تهران بیوتی تماس بگیرید.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پررنگ‌ترین وجوه مؤثر در قیمت کرکره برقی

يکشنبه 17 اسفند 1399
10:21
دکتر بیوتی

درب‌های اتوماتیک یکی از تجهیزاتی است که امروزه توسط تقریبا تمامی کاربران تجاری صنعتی و حتی در مواردی، خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بسیاری از این دسته قیمت کرکره برقی یک دغدغه و مسأله‌ی اساسی است.

شاید این سؤال مطرح شود که قیمت کرکره برقی به کدامین جزء بیش از سایرین وابسته است؟ باید گفت که بسته به ابعاد، تیغه‌ها و موتور اصلی‌ترین عواملی‌اند که در قیمت کرکره برقی بیشترین تأثیرگذاری را دارا می‌باشند. اما در چه شرایطی یکی بر دیگری تفوق خواهندیافت؟

قيمت کرکره برقي

پیداست که موتور به دلیل آن که یک راژمان همتا یافته بوده و تنها به صورت یک کل منسجم امکان کاربرد دارد، باید در مقیاس‌های کوچک‌تر هزینه‌ی بیشتری را بر قیمت کرکره برقی خواهد داشت؛ برتری‌ای که با هرچه بزرگتر شدن کرکره، علی‌رغم افزایش در بهای سامانه‌های قدرتمند‌تر، مغلوب حجم و ویژگی‌های مورد نیاز در تیغه‌ها خواهد شد.

در کرکره‌های بزرگ، به دلیل افزایش تنش میان تیغه‌ها که ناشی از افزایش وزن کلی کرکره است، نیاز خواهیم داشت تا با اعمال ویژگی‌هایی از تغییر شکل در کرکره جلوگیری کنیم. البته ذکر این نکته ضروری است که این امر تنها در رابطه با تیغه‌های از جنس آلومینیوم صدق می‌کند. در تیغه‌های گالوانیزه و یا پلی‎کربناتی اساسا این مسائل مطرح نیست. در نوع اول، فولاد هم دارای چگالی زیادی است، و هم در صورت قرار گرفتن زیر فشار بالا دچار تغییر شکل خواهد شد. بنابراین برای کرکره‌های بزرگ مناسب نیست. پلیمرهای بر پایه‌ی کربن نیز، خود دارای چگالی کمی می‌باشند و سختی بالایی نیز دارند و به همین علت، معمولاً مسأله‌ای برای آن‌ها درکرکره‌های بزرگ متصور نیست. با این وجود برای بهبود عملکرد گاهی از غضروف‌های منحوی در ساختار آن بهره گرفته می‌شود. هر چند از این امر به دلیل افزوده شدن هزینه‌ی نهایی در قیمت کرکره برقی اجتناب می‌شود.

قيمت کرکره برقي

تیغه‌های آلومینیومی در کرکره‌های بزرگ باید دارای عرض‌های برشی متوسط به بالا بوده، و حداقل از دو پل در ساختار آن‌ها استفاده شده باشد. البته از انواعی با پل‌های بیشتر نیز در موارد خاص بنا به تشخیص متخصصان امر یاری گرفته خواهد شد.

همچنین با وجود عدم تأثیر مستقیم خمیرهای پلی‌اورتان در مشخصات فیزیکی تیغه، نمی‌توان از عملکرد آن در بهبود توان مقاومتی و کاربرد کرکره چشم‌پوشی نمود. واضح است تک تک این مسائل موجب افزایش قیمت کرکره برقی خواهد شد.

هر چه کرکره کوچک‌تر می‌گردد، نقش موتور پررنگ‌تر و پررنگ‌تر می‌شود. تا جایی که در تغییر موتور از ساید به توبلار نیز یک افت ناگهانی در هزینه‌های قیمت کرکره برقی را تجربه خواهیم نمود. موتورهای توبلار نوع طراحی شده برای استفاده‌های کوچک، سبک و معدود هستند. همین امر آزادی عملی را به مهندسین طراح آن اعطا نموده تا موفق شوند از حجم سامانه کاسته، و زیبایی بیشتری را برای آن به ارمغان بیاورند. قیمت کرکره برقی هایی با موتور توبلار معمولاً کمتر است، هر چند این موضوع در موتورهای با گشتاور بالا و یا امکانات اضافی ممکن است ان چنین باقی ماند. در سوی مقابل، موتورهای ساید برای استفاده‌های پرفشار بهینه گشته‌اند و در نتیجه، از برخی امتیازات در آن چشم‌پوشی شده تا برخی دیگر امکان اعمال بیابند. مهم‌ترین ویژگی این نوع موتور، تعمیرپذیری آسان آن است. این موتور به کاربرانی توصیه می‌گردد که از موتورها به صورت حرفه‌ای سود برده و در صورت بروز مشکل متحمل هزینه‌های جدی‌ای می‌شوند.


برچسب ها: قیمت کرکره برقی ,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سرویس نظافت منزل در گوشی موبایل شماست.

دوشنبه 11 اسفند 1399
16:40
دکتر بیوتی

امروزه با بیشتر شدن مشغله های خانواده ها به ویژه با روند روبه رشد بانوان شاغل و وقت نداشتن آنها برای نظافت و رسیدگی به کارهای منزل، همچنین با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست نگران کثیفی منزل و محل کارتان باشید. فقط کافی است که در سایت مای بانیکس خدمات مورد نظر خود را مثل سرویس نظافت منزل سرچ و انتخاب کنید. با مای بانیکس درهرزمان ومکانی که شما بخواهید فرد یا افراد مطمئن و قابل اعتماد و با هویت مشخص شده در مکان موردنظرتان حضور می یابند و مطابق میل و سلیقه شما کار نظافت منزل و یا محل کارتان را با بهترین کیفیت انجام میدهند.


در واقع امروزه سرویس نظافت منزل آنلاین از جمله کاربردی ترین سرویس هایی خدماتی هستند که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت اغلب افراد احتیاجات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشیهای هوشمند و یا از طریق سرچ در لپ تاپ های شخصی خود به صورت آنلاین جستجو می کنند.

درنتیجه با توجه به نیاز روزافزون خانواده ها به سرویس نظافت منزل ، سامانه خدمات درب منزل مای بانیکس یکی از کاربردی ترین خدمات را در این زمینه عرضه کرده است. سایت مای بانیکس بهترین سامانه آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید ایجاد شده است.


چگونه یک فرد خوب و مطمئن را برای سرویس نظافت منزل خود بیاییم!؟

برای نظافت منزل و محل کار، پیدا کردن یک فرد نظافتچی مطمئن وحرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری ازما تبدیل شده است. مای بانیکس مجموعه‌ای از نظافتچی های خانم وآقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و ترس ، به راحتی برای نظافت منزل یا محل کار خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. علاوه براین وجود افراد مطمئن، برای انجام سایر سرویس نظافت منزل همچون قالی‌شویی، خشکشویی و ... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش سرویس خدماتی منزل خود به نزدیکترین سرویس‌دهنده دسترسی پیدا می کنید.


کدام خدمات نظافتی منزل شما جزو وظیفه ی اصلی فرد نظافتچی ارسال شده توسط شرکت مای بانیکس میباشد؟

نظافت و مرتب کردن اتاق خواب و سالن


شستشو و تی کشیدن کف و دیوارهای منزل


گردگیری اثاثیه و جارو کشیدن کف سالن و اتاق خواب

نظافت سرویس بهداشتی و شستن حمام


پاک کردن و دستمال کشیدن شیشه های پنجره ،درب ورودی منزل و ویترین ظرف ها

دستمال کشیدن کابینت ها و شستن لوازم آشپزخانه

شستن ظروف و قابلمه ها

تی زدن کف و سرامیک های

دیوارشویی (این سرویس منحصرا توسط نظافتچی های آقا انجام میشود و توسط خانم ها قابل انجام نیست)

جابجایی وسایل و مبلمان داخل منزل (این خدمت نیز به صورت محدود و برای اشیای سبک توسط نظافتچی آقا قابل انجام است. جابجایی اشیا و وسایل سنگین نیازمند حضور تعدادی کارگران ویژه این کاراست)


شستشوی فرش و قالیچه (این سرویس نیز برای قالیچه های کوچک و زیر 3 متر توسط نظافتچی های خانم و آقا انجام می شود. برای شستن فرش و قالیچه های بزرگتر نیاز به استفاده از خدمات قالیشویی هست)


با نصب این اپلیکیشن کاربردی دیگر نگران نظافت منزل خود نباشید و علاوه بر این به اقتصاد افراد این مجموعه نیز کمک کنید.



[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حقایقی درباره رینوپلاستی

دوشنبه 11 اسفند 1399
16:07
دکتر بیوتی

رینوپلاستی یک عمل زیبایی صورت است که معمولاً برای بهبود ظاهر یا بازسازی بینی انجام می شود.

در حین رینوپلاستی ، غضروف ها و استخوان های بینی اصلاح می شوند و یا بافتی برای بهبود جذابیت بینایی بینی اصلاح می شود.

رینوپلاستی همچنین به طور مکرر برای ترمیم شکستگی های بینی انجام می شود.

وقتی از رینوپلاستی برای ترمیم شکستگی های بینی استفاده می شود، هدف این است که ظاهر بینی قبل از آسیب دیدگی بازیابی شود.

سپتورینوپلاستی یک روش مرتبط برای بیمارانی است که انسداد بینی نیز دارند.

سپتورینوپلاستی نه تنها ظاهر بینی را بهبود می بخشد، بلکه انسداد داخلی را برطرف کرده و ساختارهایی را که ممکن است مانع تنفس بینی شوند اصلاح می کند.

در معاینات اولیه برای رینوپلاستی چه می گذرد؟

نگرانی ها و انتظارات مربوط به زیبایی باید قبل از جراحی کاملاً مورد بحث قرار گیرد.

توصیه های جراح و هرگونه محدودیت خاصی که در ساختار بینی، صورت و پوست شما بیان شده است، مهم است و باید توضیح داده شود.

عکس ها (بدون آرایش) معمولاً قبل از جراحی برای کمک به برنامه ریزی قبل از عمل و بعد از جراحی برای ثبت نتایج بعد از عمل تهیه می شوند.

مراقبت های لازم قبل از رینوپلاستی

در بیشتر شرایط، جراحی به صورت سرپایی یا در بیمارستان یا در جراحی انجام می شود.

در هر دو تسهیلات می توان مراقبت با کیفیت و بدون هزینه و زحمت یک شب اقامت را انجام داد.

یک متخصص بیهوشی برای نظارت بر عملکردهای حیاتی در تمام مراحل عمل وجود دارد.

معمولاً متخصص بیهوشی شب قبل از عمل برای بررسی سابقه پزشکی تماس می گیرد.

مطالعات آزمایشگاهی قبل از عمل باید چند روز قبل انجام شود.

حمل و نقل پس از عمل باید تنظیم شود و کسی باید در طول شب اول در کنار بیمار باشد.

آسپرین یا هر محصول حاوی آسپرین نباید در طی 10 روز از تاریخ جراحی مصرف شود.

داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (مانند Advil، Motrin، Naprosyn) نباید ظرف 7 روز از تاریخ جراحی مصرف شوند.

بسیاری از محصولات بدون نسخه پزشک شامل داروهای آسپرین یا Advil هستند بنابراین بررسی دقیق همه داروها مهم است. در صورت وجود هر گونه سوال، لطفا با دفتر تماس بگیرید یا با داروساز مشورت کنید. تیلنول یک مسکن قابل قبول است. نسخه های داروهای مسکن معمولاً قبل از تاریخ جراحی نوشته می شوند و باید از قبل پر شوند.

در طی 6 ساعت قبل از زمان جراحی نباید هیچ نوع ماده غذایی یا مایعی مصرف شود. این حتی شامل آب، آب نبات یا آدامس نیز می شود. هر چیزی در معده احتمال عارضه بیهوشی را افزایش می دهد. افراد سیگاری باید تمام تلاش خود را بکنند تا سیگار را ترک کنند، یا حداقل تعداد سیگارها را کاهش دهند. این به کاهش سرفه و خونریزی بعد از عمل کمک می کند. مشکل در بهبود بافت نیز در افراد سیگاری در طی دوره بعد از عمل مشاهده شده است.

هرگونه بیماری قبل از روز جراحی باید در اسرع وقت به مطب جراح گزارش شود. اگر بیماری در روز جراحی رخ داد، بهتر است طبق برنامه ریزی قبلی به مرکز جراحی مراجعه کرده و برای تصمیم گیری در مورد بی خطر بودن جراحی مورد ارزیابی قرار بگیرید.

نتیجه گیری

رینوپلاستی جراحی ای است که برای افرادی که می خواهند بینی زیبا و متناسب تری داشته باشند بسیار مناسب است. اما باید این کار با رعایت جوانب انجام شود. برای آگاهی در مورد تمام شرایط مربوط به رینوپلاستی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هنگام شکایت از کارفرمای خود این چند نکته را جدی بگیرید!

يکشنبه 10 اسفند 1399
12:39
دکتر بیوتی

قانون کار، به‌ صورت شفاف، روابط بین کارگر و کارفرما و تکالیف این دو نسبت به هم را تشریح نموده است. کارفرما موظف است حقوق حق کارگر را که شامل دستمزد، پاداش، عیدی، مرخصی، حق اولاد، حق مسکن، کارانه و امثال آن را در موعد مقرر به کارگر پرداخت نماید.

قانون، هیچ‌گونه تعللی در این موارد را جایز نمی‌داند. بنابراین اگر به هر دلیلی کارفرما برخی از حقوق کارگر را به انحاء مختلف ضایع کند یا قصد بهره‌کشی از کارگر را داشته باشد، کارگر می‌تواند به اداره کار مراجعه نموده و شکایت خود را از استنکاف کارفرما نسبت به حقوقش اعلام نماید و به قولی تنظیم شکایت از کارفرما خود کند.

پر واضح است شکایت از کارفرما تابعی از تخلف و نقض قوانین و مقررات آمره قانون کار خواهد بود، به عبارتی، شکایت کارگر متضمن اثبات نقض هریک از حقوق و مزایایی از جانب کارفرما است که توسط قانونگذار از قبل به رسمیت شناخته شده است.

از دیدگاه منطق حقوقی، قانون کار، از قوانین آمره است نه تکمیلی.

شکایت از کارفرما

منظور از آمره بودن چیست؟

منظور از آمره بودن این قوانین و مقررات آن است که توافق بر خلاف آن‌ها، حتی با رضایت طرفین قرارداد، باطل و بلااثر خواهد بود.

حقوق کلی کارگر چیست؟

  • مرخصی زایمان زنان (به مدت نه ماه)
  • مرخصی تشویقی مردان در زمینه زایمان همسر (به میزان دو هفته)
  • مستمری بازنشستگی
  • مدت کار (44 ساعت در هفته)
  • محاسبه اضافه کاری کارگران (به میزان 40 درصد افزایش مزد روزانه)
  • افزایش حق بیمه کارگران مشاغل سخت و زیان آور (به میزان 4 درصد)
  • بازنشستگی پیش از موعد
  • تعطیلات
  • مرخصی‌ها (یک ماه در سال)
  • اخراج غیر قانونی کارگر
  • و….

از مواردی هستند که نقض هریک از آن‌ها، امکان تنظیم شکایت را از ناحیه کارگر علیه کارفرما ایجاد کرده و محفوظ می‌دارد.

در صورت تضییع یکی از این حقوق به انحاء مختلف توسط کارفرما، با توجه به شرایط شکایت از کارفرما، کارگر می‌تواند با مراجعه به اداره کار محل، اقدام به شکایت نماید.

علاوه بر این موارد دو مورد دیگر هم وجود دارد که به تشریح توضیح خواهیم داد.

تنظیم شکایت

شکایت از کارفرما بابت حقوق

حداقل حقوق کارگر باید مطابق با سبد معیشتی واقعی جامعه تنظیم شود، در غیر این صورت با توجه به شرایط شکایت از کارفرما، کارگر می‌تواند تنظیم شکایت کند.

شکایت از کارفرما بابت حق بیمه

از جمله مهم‌ترین حقوق کارگر، بیمه وی است.

کارفرما موظف است با شروع بکار، در پایان هر ماه لیست بیمه را مطابق مقدار حقوق و تعرفه معین به تامین اجتماعی ارسال و در موازات آن مالیات را نیز به دارایی بپردازد.

اگر کارفرما در انجام این موارد تعلل نماید، کارگر می‌تواند برای احقاق حق بیمه خود، شکایت از کارفرما کند.

بنابراین این مورد از موارد شکایت از کارفرما قرار می‌گیرد.

نکات ویژه در شکایت از کارفرما

در رابطه با شکایت از کارفرما بابت حقوق، بهتر است این کار با یک مدرک یا سند مطرح شود.

برای مثال اگر کارگر، شرایط شکایت کارگر از کارفرما را به خوبی بررسی کرده و قصد شکایت بابت حقوق را دارد، حتماً حقوق، پاداش و سنوات دریافت نشده با علت ذکر شوند.

در صورتی که پرسش‌هایی وجود دارد یا کارگر می‌خواهد آگاهی بیشتری کسب کند، واحد اطلاعات اداره کار، افراد را راهنمایی خواهد کرد.

علاوه براین در کارگزاری‌های بیمه تأمین اجتماعی نیز بخش مشاوره برای ارباب‌رجوع وجود دارد که کارگر محترم می‌تواند از مشاوره‌های آن‌ها استفاده نماید.

اگر دادخواست تنظیم شکایت کارگر از کارفرما در رابطه با حقوق، با سند معتبر تنظیم شود احتمال پیروزی در محکمه بسیار بالاست، بنابراین کارفرما راهی جز پذیرفتن رأی صادره اداره کار نخواهد داشت.

همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر راجع به تنظیم شکایت از کارفرما به سایت شهرداد یا اپلیکیشن حقوقی ان مراجعه کنید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید.





[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارتباط بین قیمت موتور کرکره برقی و قیمت کرکره برقی

شنبه 9 اسفند 1399
13:48
دکتر بیوتی

در بسیاری از کسانی که قصد خرید و نصب تجهیزات درب‌های اتوماسیونیزه را دارند، قیمت کرکره برقی و همچنین قیمت موتور کرکره برقی به کار رفته در آن، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های آنان است. البته باید در همین بادی امر به شما خواننده‌ی گرامی متذکر شد که قیمت کرکره برقی در مقایسه با سهولت استفاده و راحتی‌ای که برای شما به ارمغان خواهد آورد. خصوصاً که امروزه با توانمندسازی و حضور بانوان در زمینه‌های شغلی مختلف، و عنایت به توان فیزیکی بعضاً پایین‌تر ایشان -که کاربری کرکره‌های لانه‌زنبوری قدیمی را بسیار دشوارتر می‌سازد-می‌توانید با تقبل نمودن این هزینه‌ها، استفاده‌ی آنان را از کرکره‎ها را بسیار بی‌دردسر سازید. البته این امر درباره‌ی آقایان نیز صدق می‌کند. نگارنده شخصاً و در گذشته بارها با کرکره‌های قدیمی در ابتدا و انتهای روز درگیری داشته و از دشواری غیرضروری بالا و پایین بردن آن سازه‌های مکانیکی به خوبی آگاه است.

نکته‌ی دیگر توجیه کننده‌ی هزینه‌های قیمت کرکره برقی، بحث تأمین امنیت در آن است. در گذشته بسیار پیش آمده بود که انبارها و یا فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها با ورود غیرمجاز سارقین دچار خسارات بعضاً جبران‌ناپذیر مالی رو به رو شده بود. تمامی کرکره‌ها و درب‌های مکانیزه، به دلیل وجود گیربکس در ساختمان موتور آن‌ها ضد سرقت هستند و امکان باز کردن آن‌ها از پایین وجود ندارد. این امر در کنار زیبایی و حجم پایین جای اشغال شده توسط این تجهیزات، موجب شده تا نه تنها کاربران حرفه‌ای، بلکه بسیاری از شهروندان به منظور افزایش حفاظت از منازل مسکونی یا ویلایی خود به دنبال کسب اطلاع از گستره‌ی قیمت موتور کرکره برقی و خرید و نصب آن در پارکینگ‌ها یا دیگر درگاه‌های با امکان ورودی در منازل خود باشند.

در متراژ‌ها و استفاده‌های معمول، مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت کرکره برقی، قیمت موتور کرکره برقی آن است. چه آن که در بیشتر موارد، توصیه‌ی نصابان ئ انتخاب خریداران، موتور محرک از نوع توبولار است که قیمت موتور کرکره برقی آن، از انواع ساید پایین‌تر و فضای اشغال شده در آن نیز کمتر است. امر دیگری که موجب افزایش تاثیرگذاری در قیمت کرکره برقی توسط نوع محرکه‌ی آن می‌شود، ابعادی است که کرکره‌ها باید با توجه به آن و نوع کاربری بهینه شوند. در انتخاب موتور، معمولاً گفته می‎شود که معیار، ابعاد، وزن کرکره و تناوب استفاده‌ی روزانه در آن است. در مواردی که تصمیم بر انتخاب موتور ساید خواهد بود، مجدداً قیمت موتور کرکره برقی عامل بزرگی خواهد بود. زیرا موتورهای ساید که برای مصارف صنعتی و کار در فشار بالا طراحی و ساخته شده‌اند، از قیمت بالاتری نسبت به نوع اخیر برخوردارند. البته نوع دیگری نیز برای مصارف کوچک و محدود تحت عنوان سنترال نیز وجود دارند که به دلیل برخی نارسایی‌ها، امروزه استفاده از آن منسوخ شده است. در این نوع کرکره‌ها، قیمت کرکره برقی تنها متأثر از قیمت موتور کرکره برقی نخواهد بود و وضعیت انتخاب نوع و مشخصات تیغه‌ها نیز عامل مؤثری خواهد بود.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پاسخ به چند سوال درباره مهلت برگشت زدن چک

چهارشنبه 6 اسفند 1399
10:43
دکتر بیوتی

برگشت زدن چک و مساله چک های برگشتی چیزی است که اکثر افراد یک بار در طول عمر خود با آن برخورد می کنند و نکاتی در این زمینه وجود دارد که دانستن آن برای همه لازم است.

یکی از نکاتی که حتما باید بدانید مهلت برگشت زدن چک است که 15 روز می باشد. هر مهلتی ویژگی های خاص خودش را دارد، برای داشتن امتیازات کامل ناشی از آن باید ظرف مهلت برگشت زدن چک که مشخص شده است به بانک مراجعه کرد از جمله تامین خواسته بدون پرداخت خسارت احتمالی ولی برای امکان شکایت کیفری تا 6 ماه فرصت هست.

با توجه به مهلت برگشت زدن چک که مشخص شده است سوالاتی در این زمینه مطرح می شود که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

پاسخ به چند سوال درباره مهلت برگشت زدن چک

چک قدیمی را می‌توان برگشت زد؟

چک هر چند قدیمی را میتوان برگشت زد و اقدام قانونی کرد اما اگر مرور زمان خورده باشد، یعنی تاریخ چک مربوط به بیش از چندین سال پیش باشد شما فقط میتوانید اصل مبلغ را مطالبه کنید و میزانی که تاخیر خورده است را نمی توانید پس بگیرید.

برای شکایت کیفری در مورد چک های برگشتی چقدر مهلت وجود دارد؟

برای شکایت کیفری تا شش ماه از تاریخ صدور. منظور از تاریخ صدور روزی است که چک از دسته چک جدا امضا و تحویل اولین دارنده شده است.

وجود مهلت برگشت زدن چک چه مزیتی دارد؟

مهلت مقرر برای این است است که اگر در این مدت گواهی عدم پرداخت بگیرید می توانید از مزایای چک استفاده کنید.

آیا چک برگشتی باعث ممنوع الخروجی می شود و به مبلغ چک ارتباطی دارد؟

ممنوع الخروجی کردن به مبلغ ارتباطی ندارد پس از اینکه اموالی برای توقیف شناسایی نگردید و امکان جلب فرد وجود نداشته باشد می تواند پس از دریافت مجوز جلب فرد صادر کننده چک بلامحل را ممنوع الخروج کرد،

برای رفع ممنوع الخروجی ناشی از چک برگشتی چه کار باید کرد؟
برای رفع ممنوع الخروجی باید به شعبه صادر کننده مراجعه نمایید یا باید طرفین با یکدیگر مصالحه کنند یا مبلغ محکومیت رو پرداخت کرد و یا درخواست اعسار بدهد یا وثیقه بگذارید و زمان بخواهید.

آیا چک برگشتی حقوقی زندان دارد؟

طبق قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی برای چک های حقوقی هم می توان جلب گرفت .در صورتی که خوانده دعوا توان مالی پرداخت نداشته باشد و به صورت قسطی هم نتواند پرداخت کند و اموالی هم نداشته باشد میتوان برا ی جلب اقدام کرد.

مبلغ جریمه چک برگشتی چگونه محاسبه می شود؟

مبلغ جریمه بر اساس شاخص هر ساله تورم که بانک مرکزی مشخص میکند توسط دادگاه محاسبه می شود خسارت تاخیر چک در حال حاضر با توجه به نرخ تورم بالاست و از سود بانکی پیشی گرفته است.

جمع بندی

با توجه به پرسش و پاسخ بیان شده متوجه شدید که نکات موجود در چک برگشتی بسیار زیاد است و در صورتی که سوالات بیشتری دارید و نیاز به اطلاع بیشتری در این زمینه دارید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید و از وکلای حاضر در ای گروه سوالات خود را بپرسید.






[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید کرکره برقی با قیمت مناسب در تهران

شنبه 2 اسفند 1399
18:42
دکتر بیوتی

یکی از راه هایی که می تواند در میزان پیشرفت کسب و کارهایی مانند کافی شاپ ها و کافه رستوران ها تاثیر بگذارد، استفاده کردن از کرکره برقی با قیمت مناسب می باشد. بهره گیری از آن می تواند علاوه بر تامین امنیت محل مورد نظر، باعث جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش نیز شود. با ما همراه باشید تا نکات مورد نیاز برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را شرح دهیم.

کرکره برقی با قیمت مناسب

نکات مربوط به تهیه کرکره برقی با قیمت مناسب

برای خریداری کردن کرکره برقی با قیمت مناسب توجه به چند نکته ساده و در عین حال موثر، نیاز است. از جمله این نکات عبارت است از:

  • برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب بهتر است ابتدا محل مورد نظر از نظر ابعاد و مساحت مورد بررسی قرار بگیرد. با این کار می توانیم نوع موتور، نوع تیغه و کرکره برقی را مشخص کنیم.
  • برای تهیه کرکره برقی ارزان در تهران باید در نظر داشته باشید که علاوه بر موارد ذکر شده، شرکتی که اینگونه خدمات را ارائه می دهد هم نقش بسیار زیادی در تعیین کردن هزینه ها دارد.
  • به عنوان نمونه در مکان هایی که میزان تردد بسیار زیاد است و نیاز می باشد تا کرکره مدام بالا و پایین رود، بهترین گزینه استفاده کردن از موتور ساید می باشد. در مقابل اگر مکان مورد نظر از نظر رفت و آمد پایین باشد، موتور توبلار انتخاب درست می باشد.
  • معمولا از روی نوع تیغه، مدل کرکره برقی مشخص می شود. به عنوان مثال، مکان هایی که احتیاج به زیبایی دارند می توانند از کرکره برقی های آلومینیومی استفاده کنند. در مقابل در محل هایی نیاز به امنیت بالایی دارند مانند بانک ها، از کرکره برقی های پلی کربنات یا شفاف استفاده می شود.

کرکره برقی ارزان در تهران

کرکره برقی ارزان در تهران را از کجا بخریم؟

با توجه به نکات گفته شده در ارتباط با نحوه خرید کرکره برقی ارزان در تهران، موسسه و افراد متعددی در این راستا فعالیت می کنند. شرکت متین هوشمند با داشتن بیشتر از 10 سال سابقه می تواند در زمینه های طراحی، تولید و تعمیر انواع درب اتوماتیک، کرکره و سایبان برقی، به متقاضیان خدمات با کیفیتی در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد.

این نکته فراموش نشود که عنوان "کرکره برقی ارزان در تهران"، این پایین بودن قیمت به معنی بی کیفیت کار نمی باشد. بلکه اکثر افراد به دلیل نداشتن آگاهی کامل از این موضوع اقدام به هدر دادن سرمایه می کنند. در متین هوشمند ضمن ارائه کار اصولی و با کیفیت، مشاوره حرفه ای در خصوص کسب و کار به افراد ارائه می شود.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر تهران بیوتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]